luni, 10 septembrie 2012

Guest post


Rafturi si carti
Doar nişte carti pe rafturi sau nişte cărţi care le îndrăgim?

Se întâmplă de multe ori să merg la cineva în casă şi îmi sare în ochi o bibliotecă, nişte rafturi pe care se află o mulţime de cărţi, majoritatea îmi par interesante, dar se observă că sunt prăfuite, necitite, nu sunt folosite, deci totul este de formă!
Atunci realizez că sunt acolo doar de formă, doar nişte cărţi pe rafturi care nu sunt băgate în seamă de nimeni! Vouă nu vi s-a întâmplat?

Eu nu am o bibliotecă personală foarte mare, dar mă bucur de fiecare carte care o termin de citit şi o pun mândru pe un raft, dornic să îmi fac rost de alta. Eu apreciez foarte mult cărţile şi le mulţumesc loc pentru că prin magia lor, mi-au deschis mintea, mi-au arătat o altă lume.

Voi aveţi o bibliotecă personală acasă? Îi acordaţi atenţie? În biblioteca online prăfuită am scris mai de mult un articol despre care specificam cum se poate îngriji o bibliotecă şi în special cărţile, cum se aranjează ele pe raft în aşa fel, încât să fim foarte mândrii de ea. Şi ştiţi vorba aia, aşa om, aşa bibliotecă!

Deci este important să avem o mică bibliotecă, pe care să o îngrijim şi să putem lectura, pentru că o lectură sănătoasă este ca sexul, doar că ne face mai deştepţi!

Vă mulţumesc pentru atenţie, eu sunt Beto, iar în continuare vă invit să vă lăsaţi părerea într-un comentariu despre cărţile de pe rafturi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Subscribe to our newsletter