miercuri, 4 iulie 2012

Leapsa #1


Am preluat leapsa de pe blogul I eat the books!!!!
1. Care a fost prima carte pe care ai citit-o anul acesta?
Obsidian de Jennifer Armentrout.
2. Ce autor apare cel mai des in biblioteca ta?
Nalini Singh.Ador cartile ei.
3. Ce carte ai simtit nevoia sa arzi pe rug?
Ion de Liviu Rebreanu ador sa citesc dar cartea asta cu greu am terminat-o de citit.Am citit-o pentru scoala.
4.Care era cartea ta preferata cand erai copil?
Doctor Aumadoare o carte frumoasa pentru copii.
5. Care este cea mai complexa carte pe care ai citit-o?
Codul lui DaVinci de Dan Brown
6.Ce carte ai lua pe o insula pustie?
Kiss of snow de Nalini singh.
7. Care este cea mai buna carte citita anul acesta?
Am sa aleg doua carti Obsidian si Exodo 2 amandoua la fel de frumoase.
8. Dar cea mai proasta?
Masquerade (Heven and Hell, #1) by Cambria Hebert nu am putut sa o termin.
9. Ce carte citesti acum?
Summer sunsets de Maria Rachel Hooley
Dau leapsa mai departe oricarui o doreste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Subscribe to our newsletter