luni, 30 aprilie 2012

Surpriza!!!!


Am tradus un mic fragmnet din Obsidian spus de Daemon ca sa vedeti de ce toata lumea il iubeste asa de mult :X:X:X!!!!
Nu eram sigur daca visam ,dar daca dormeam ,nu vroiam sa ma trezesc .Mirosul de vanilie era in jurul meu ,ma invaluia.
Kat
Doar ea mirosea asa de minunat a vara si lucrurilot pe care mi le doream dar nu le puteam avea.Corpul meu era langa al ei,mana ei pe stomacul meu .Ritmul constant al respiratiei ei a devenit intreaga mea lume si acest vis pentru ca trebuia sa fie un vis am sintit ca respiratia mea era in ritm cu ai ei.
Fiecare celula a mea s-a trezia si ardea .Daca eram treaz sigur as fi luat forma mea adevarata .Corpul meu era in flacari
Era doar un vis dar se simtea atat de real.
Nu am putut rezista si mi-am pus piciorul peste ale ei ,odihnindu-mi capul intre gatul si umarul ei si am inhalat profund.Divina.Perfecta.Umana.Sa espir a devinit dintr-o data foarte dificil .Dorinta crestea in interiorul meu consumandu-ma.Am mirosit pielea ei.Ea se simtea perfecta sub mine suava in oate locurile era greu sa ma controlez.Miscandu-ma deasupra ei mi-a placut sunetul pe care la facut un suav susur feminincare a facut ca interiorul meu sa arda in flacari
-Esti perfecta am susurat in propria mea limba
Ea s-a miscat si am visat ca ea imi raspunde ca ma iubeste in loc sa ma urasca.
Mi-am strecurat mainile sub camasa ei.Pielea ei se simtea suava sub degetele mele.Frumoasa.Daca ar fi a mea as fi adorat fiecare centimetru din pielea ei.,Si vroiam sa o fac.Acum.Mana mea a urcat,urcat,urcat....
Kat a suspinat
Norul de vis s-a spulberat in timp ce sunetul a ajuns la mine.Fiecare muschi s-a incordat .Foate lent mi-am obligat ochii sa se deschida.
Ceasul de pe perete a sunat.
Rahat.
Am simtit ca se ridica in visul meu.
Am ridicat capul si m-am uitat in jos.Kat ma observa.Ochii ei erau caprui si ma priveau intrebator.
Dublu rahat.
-Buna dimneata! a spus ea cu vocea somnoroasa
Folosind bratul meu ,m-am ridicat si chiar daca stiam ca nimic nu era un vis nu vroiam sa ma indepartez de ea.O nevoia infinita era in ea si in mine.Cerand sa ma supun sentimentului si vroiam - la naiba -nici nu stiu ce vreau.
Ea era in pericol. Era un pericol pentru noi.
Cu o ultima privire ,m-am ridicat pentru a traversa camera cu o viteza inumana ,inchizand usa dupa mine.Fiecare pas pe care il faceam departe de aceea camera era dureros.Dand coltul a aproape m-am ciocnit cu sora mea.Dee m-a studiat.
- Taci am murmurat trecand pe langa ea
-Eu nu am spus nimic idiotule-chipul meu trada vorbele ei.
Odata intrat in dormitorul meu mi-am luat un hanorac si mi-am legat tenesi.Ciocnindu-ma cu sora mea ma mai calmat dar aveam nervi care nu dispareau si trebuia sa fiu departe de casa ,de ea.
In momentul in care tenisi mei a atins pamantul i-am dat jos si m-am avantat in padure.Ploaia imi lovea fata ca niste ace.Apoi mi-am abandonat forma umana luand forma mea adevarata in timp ce fugeam printre arbori miscandu-am astfel incat eram doar o raza de lumina.
Asta era rau.M-am gandit la Dawson .La ce s-a intamplat cu el .Vroiam sa imi asum riscul?Sa o las pe Dee singura?Dar inca puteam simti pielea si gustul ei dulce.
O idee a inceput sa se formeze .Una pa care sigur Dee ar fi urat-o dar nu aveam alta optiune .Puteam sa merg la DOD si sa le cer sa ne mute in alta comunitate.Am fi renuta la casa noastra lasandui in urma pe prieteni nostri si pe Matthew dar ar fi mai bine .Ar fi corect.Deea si Kat ar fi in siguranta.
Pentru ca Dee nu poate sta departe de ea sa cum nici eu nu as putea.Dar nu conteaza unde as merge fugeam de ceva ce era o parte din mine ,de Kat...
Nu-i asa ca Daemon esta adorabil!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Subscribe to our newsletter