miercuri, 4 ianuarie 2012

Citat..


Sienna-Daca as putea sa ti-o aduc inapoi sa face-o.In acesta clipa chiar daca ea ar trebuit sa-l vada pe el cu o alta femeie.
Hawke-Si-a scuturat capul comunicand astfel ca ea a inteles gresit.Moartea Risei ,viata ei,m-a format.Ea intotdeauna va face parte din mine dar nu am mai fost baiatul pe care ea il stie de mult timp.Tu doar tu ai inima barbatului in mainile tale.
Sienna a inghetat Nu ar trebui sa spui asta.Ei niciodata nu s-ar imperecchea cu adevarat dar ceea ce ii ofera este pretios.Dureros de frumos.Nu ar trebui.
Hawke-Ah,baby tu sti ca eu fac ce vreau .Barbatul si lupul amandoi de adora.In niciun caz te-as lasa sa pleci nu dupa iadul prin care m-ai facut sa trec de-a lungul anilor
Sienna-Nu stiu cum sa opresc asta cum sa supravietuiesc.
(Sarutul zapezi)
La multi ani!!!!Sper ca v-ati distrat de Revelion si sunteti pregatiti de un nou an!!!Eu am inceput anul cu un citat din una dintre cartile mele preferate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Subscribe to our newsletter