vineri, 9 septembrie 2011

Nalini Singh..


Despre Nalini Singh...
,,Scriu dintotdeauna si toate cartile mele au fost romance.Iubesc sa creez personaje unice,iubesc sa le dau un sfarsit fericit si iubesc vocile din capul meu"
In septembrie 2002 .cand am primit telefonul de la Silhouette Desire ca vrea sa imi cumpere prima mea carte ,Desert Warrior a fost un vis devenit realitate"
A fost nascuta In Fiji si crescuta in Noua Zeelanda.Mi-am petrecut 3 ani traind si lucrand in Japonia ,timp in care a avut sansa sa calatoreasca in Asia .S-a intors in Noua Zeelanda
Am lucrat ca avocata ,bibliotecara intr-o fabrica de dulciuri intr-o banca si profesoara de engleza.
Nalini Singh este una dintre autoarele mele preferate pentru ca ea creaza o lume fantastica in care ne invita si pe noi de fiecare data cand citim o carte de a ei.Este o scriitoare minunata.Sunt sigura ca va veti indragosti de felul ei de a scrie si de personajele ei.
O sa mai revin cu informati desprescriitoarelor mele favorite,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Subscribe to our newsletter